Miért tanul a roma gyerekek fele elkülönítve a többiektől?
Továbbra is komoly hátránnyal indulnak a roma fiatalok a továbbtanulás és a munkavállalás területén – hívja fel a figyelmet a HBLF-Romaster Alapítvány. A szegregátumokban élő romák olyan infrastrukturális hiányosságok között nőnek fel, ahol nem adottak a tanulás alapfeltételei, így már az iskolát is nehézségekkel kezdik, miközben az iskolarendszernek nincs megfelelő eszköze a támogatásukra.
A szegregátumokban élő romák olyan infrastrukturális hiányosságok között nőnek fel, ahol nem adottak a tanulás alapfeltételei, így már az iskolát is nehézségekkel kezdik.
A roma szegregátumok lakói rendszerint különösen nehéz helyzetből indulnak az oktatás és a munkavállalás területén – mutat rá a roma fiatalok továbbtanulását és elhelyezkedését támogató HBLF-Romaster Alapítvány. A mélyszegénységben és hátrányos helyzetű térségekben élő családok esetében gyakran előfordul, hogy a gyerekek...
